Lukáš Franko

CEO digitálnej agentúry, ktorá sa riadi rovnicou 1+1=3. V agentúre tvoria udržateľný marketing (1), pridávajú agilné riadenie a rámce (1), kde výsledkom rovnice je skokový rast značky a jej hodnoty (3). Prepája dobrovoľníctvo a mladých ľudí s jeho podnikateľskou činnosťou, konzultuje, vedie workshopy, prednáša a organizuje stretnutia WordPress komunity. Jeho poslaním je inšpirovať druhých, aby robili to, čo ich baví, boli sami sebou a nechali si za to platiť.

Podnikám už viac ako 8 rokov. Vďaka tomu viem, čo je skutočne potrebné, ak chce značka rásť.

Spolupracujem so SBA (Slovak Business Agency) ako konzultant pre podnikateľov v oblasti marketingu. Vďaka spolupráci s JA Slovensko prepájam dobrovoľníctvo a mladých ľudí s mojou podnikateľskou činnosťou. Pod vedením IUVENTA participujem v pracovnej skupine TaPaZ (Tvorivosť a Podnikavosť a Zamestnanosť), ktorá je súčasťou stratégie SR pre mládež 2014 – 2020.

Vytvoril som a školím koncept zážitkového marketingového workshopu “Social media stratégia pre vašu značku”. Vďaka vizuálnemu plátnu social media stratégie, post-it nálepkám a pracovnému zošitu vytvoríte marketingovú stratégiu. Viac o tom rozprávam na tejto prednáške.

ISBN 978-80-972902-0-7. Napísal som 1. Slovenskú e-Knihu o práci a povolaní social media manažéra. Spoznáte 3 kľúčové zručnosti, ktoré musí mať. Pochopíte dôvod, prečo je social media manažér potrebný pre značku. Stiahnuť ju môžete na tomto odkaze.

Pomáham mladým ľuďom premeniť ich nápad na projekt a podnikanie. Výzvou pre mňa je prinášať tvorivosť a podnikavosť na slovenské školy skrz moju spoločnosť a MAOi Inštitút pre Digitálnych Nomádov.