3 tváre social media manažéra _ e-Kniha

…je utorok asi okolo 23:00. Po náročnom pracovnom dni sedím na gauči u nás na chalupe a relaxujem. Mám zhasnuté svetlo, pretože si vychutnávam pohľad na blkotajúci oheň v krbe. Nič nerobím, len tak sedím pred krbom a užívam si daný okamih.

V pozadí mi hrá chill-relax hudba a len tak voľne premýšľam – o živote, práci, snoch a túžbach. Atmosféru dokresľuje občasné zapraskanie dreva v krbe.

Náhle vstávam z gauča plný energie a chuti niečo vytvoriť. Myšlienka, ktorá vo mne driemala už nejaký ten čas sa dostala von! V tomto okamihu si nahlas vravím … LUKÁŠ, AK TO NEUROBÍŠ TERAZ, TAK POTOM SA NA TO MÔŽEŠ UŽ VY*RAŤ! Bude neskoro…

Od myšlienky k publikácii e-Knihy s ISBN

Už veľmi dlho som odkladal napísanie mojej prvej e-Knihy s názvom “3 tváre social media manažéra”, ktorej bude pridelené ISBN číslo a bude archivovaná v Slovenskej národnej knižnici.

V ten osudný utorok som si povedal, že práve teraz nastal čas, kedy si splním svoj sen a túžbu. Nebudem to ďalej odkladať, ale pustím sa do toho hneď. Začalo to myšlienkou, ktorú som ešte v tú noc začal tvoriť a písať prvotnú štruktúru publikácie.

V hlave som túto myšlienku točil už dlhšiu dobu a zrazu sa pospájali všetky súvislosti a kolečná do seba začali zapadať. V priebehu pár minút som mal presnú predstavu o grafike titulnej strany.

Vedel som, ČO chcem publikáciou povedať, PREČO ju chcem napísať a AKO ju chcem zdieľať so svetom.

…a aby som ju skutočne dokončil, dal som si krkolomný deadline – 01.12.2017. Inak povedané, mal som na to asi len 10 dní – od myšlienky, cez copywriting a grafiku až po oficiálne pridelenie čísla ISBN v SNK.

Som si vedomý toho, že publikácia nie je dokonalá, určite obsahuje pár gramatických alebo štylistických chýb. Pre mňa bolo dôležité konečne to napísať a publikovať. Zámer publikácie a najmä jej HODNOTU to vôbec neovplyvňuje, pretožev obsahuje praktické mapy a šablónu zadania pre majiteľov spoločností. Riadil som sa pravidlom 20/80.

3 tváre social media manažéra: ISBN 978-80-972902-0-7

Úlohou e-Knihy je odovzdať vám myšlienku, že skvelý social media manažér má mať 3 kľúčové zručnosti (ja som si ich nazval „tváre“) o ktorých by mal vedieť každý majiteľ spoločnosti alebo značky – a nie len on.

myšlienková mapa z e-Knihy 3 tváre social media manažéra
Ukážka myšlienkovej mapy k Tvár #1: Kreatívec

…ba čo viac, myšlienku som rozvinul a pripravil som aj test so zadaniami na preverenie týchto 3 „must have“ zručností skvelého social media manažéra.

Málokto má čas na dlhé čítanie, preto…

Preto je úvod najdlhšia textová časť knihy – má 603 slov. Ďalej som si pre vás pripravil 4 kapitoly s textom okolo 300 slov a ku každej kapitole máte jednoduchú myšlienkovú mapu, ktorú si môžete vytlačiť.

Úvod e-Knihy vznikal počas cesty vlakom do Banskej Štiavnice

Celá publikácia “3 tváre social media manažéra” je okrem textu aj v podobe myšlienkovej mapy, ktorú si stačí vytlačiť a ihneď použiť informácie v prospech vášho podnikania a značky – odporúčam A3 formát.

Je rozdiel medzi social media manažérom a skvelým social media manažérom…

Túto publikáciu som napísal aj z dôvodu rebélie. Hnevá ma, koľko ľudí sa dnes „hraje“ na social media manažérov.

Napísali pár článkov, preštudovali more kníh urobil jeden (dva) kurzy a povedali si: „Šak prečo nie? Sú v tom dobré peniaze. Dávať príspevky na facebook, či články na blog dokáže každý tínedžer, tak prečo nie ja?“

Veď tam aj tak nejde o reálny predaj a zvyšovanie tržieb spoločnosti. Pričuchli k marketingu a zrazu si trúfajú starať sa o značku… Pokračovanie nájdete v úvode e-Knihy.

Prečo prečítať e-Knihu?

Social media manažér je človek mnohých tvári, zručnosti a rolí. Je ako rodič dieťaťa, kde dieťa predstavuje vašu značku. S láskou sa stará o rast, učí správne komunikovať, nenápadne pomáha budovať vzťahy, je oporou a priateľom zároveň. Social media manažér je súčasťou rodiny – vášho podnikania.

Čo získate, ak si ju stiahnete a prečítate?

Ukážem vám 3 tváre social media manažéra. Spoznáte 3 kľúčové zručnosti, ktorými musí disponovať. Pochopíte dôvod, prečo je social media manažér potrebný pre vašu značku a ako bonus dostanete šablónu so zadaniami na otestovanie social media manažéra. Stačí si stiahnuť e-Knihu na tomto odkaze.




Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

%d blogerom sa páči toto: